Ynnor / Några Extra Mil

Alla inlägg under juli 2012

Av Ronny Jonsson - 7 juli 2012 15:40

Då har man tvättat cykeln efter gårdagens cykling hem från jobbet som blev en blöt runda, tänkte cykla en sträcka imorgon, vet inte riktigt hur långt man skall köra. Hoppas bara på bra väder.

Av Ronny Jonsson - 4 juli 2012 19:27

Blev lite spinning idag i sommar värmen, blev förvånad när jag såg 9ppl på inloggnings datorn. Medans SCK är ute och leker TDF (tempo) så satt jag och tog slut på mig i spinningsalen klämde på extra idag. Annelie var med i spinningsalen igen efter 2månaders uppehåll (vila sig i form) och tog sig igenom utan problem.

Av Ronny Jonsson - 2 juli 2012 21:41

Började eftermiddagen med att hämta ut cykeln på Sportab efter lite småservice bytt vevlager, smörjtupp den lite och riktat upp bakväxeln efter vurpan för några veckor sedan. Så nu går den som en klocka igen.


Iväg till Landvetter för att köra Bollebygds rundan, kom 10ppl riktigt kul, och det klarnade upp oxå så det blev en kanon tur. Gick ut hårt som vanligt i starten (tyvärr) för personligen är jag inte helt uppvärmd för det tempot.

Flöt på bra och nästan alla var med och kämpade där framme och drog. Var ett tag där som vi bara var 3-4st och då är de betydligt jobbigare att köra roterande. Men jag slog av och väntade in Marcus som gjorde comeback på cykeln efter långt uppehåll, som halkade efter i slutet så det blev en riktigt lång nercykling för mig hehe. Men riktigt kul fick dock kämpa för att hänga med när det gick som snabbast. Så tyvärr kommer jag i säng sent idag igen, och morgon dagen är la sådär kul när man vet att man skall jobba över till 20.00, men det är semester om 4 DAGAR =D



Presentation


Ronny Jonsson


Länkar

Senaste inläggen

Planerade Lopp 2013

Göteborgsklassikern (Bonus)

Hisingenrunt 50km(Cykling)

Göteborgssimmet 1km (Simm)

Finalloppet 10km (Löpning)

 

Cykellopp:

Dalslandsrundan       116km

MedioFondo             84km

Nationaldagsloppet   100km

Avklarade Lopp 2012

 

3h33min  Dalslandsrundan  116 km
3h14min Nationaldagsloppet 100 km
9h31min Vätternrundan 300 km
1h24min Tjörnrundan 50 km
2h27min MedioFondo  84 km
3h02min Mjörn Runt 100 km

 

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards