Ynnor / Några Extra Mil

Alla inlägg under februari 2012

Av Ronny Jonsson - 5 februari 2012 09:00


Satt och trampade på cykeln idag, var jobbigare än jag hade räknat med men de blev några minuter i alla fall.










Av Ronny Jonsson - 4 februari 2012 09:15

Kallt som satan ute och min cykel står där och vill att man skall upp och trampa dock känner jag att jag borde ta en vilodag så kroppen får tillbaka sin styrka. Kanske skall ta på sig varma kläder och gå ut på en promenad i solen istället och ta det lugnt.

Av Ronny Jonsson - 3 februari 2012 09:15

Blev träning idag igen 4e dagen på raken man satt på cykelsaden. Blev Medelspinning idag med lite styrketräning innan passet. Känns att kroppen inte har återhämtat sig, har skaffat mig gainer nu skall se om de hjälper kroppen att återhämta sig fortare.

Av Ronny Jonsson - 3 februari 2012 09:15

Nu har jag bokat tid hos Aktivitus Testcenter skall bli riktigt kul och prova på och se vad kroppen säger, dock är jag lite nervös oxå. Men det är några veckor kvar 21feb blir det av så man inte kan skylla på att man var 1år yngre när man gjorde testet om det skulle gå dåligt på sommarens cykel lopp haha

Av Ronny Jonsson - 2 februari 2012 15:15

Kom 15ppl idag på mitt spinningpass kände att jag var trött i kroppen eller så tog jag i hårdare idag. Tror mer på första alternativet. Nu skall de bli lite gainer och mat sedan får de bli och sova vakna upp till en troligen kall fredag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ronny Jonsson


Länkar

Senaste inläggen

Planerade Lopp 2013

Göteborgsklassikern (Bonus)

Hisingenrunt 50km(Cykling)

Göteborgssimmet 1km (Simm)

Finalloppet 10km (Löpning)

 

Cykellopp:

Dalslandsrundan       116km

MedioFondo             84km

Nationaldagsloppet   100km

Avklarade Lopp 2012

 

3h33min  Dalslandsrundan  116 km
3h14min Nationaldagsloppet 100 km
9h31min Vätternrundan 300 km
1h24min Tjörnrundan 50 km
2h27min MedioFondo  84 km
3h02min Mjörn Runt 100 km

 

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards